Middle-east Arab News Opinion | Asharq Al-awsat

Official Source refutes report of Nawaf Obaid in Washington Post - ASHARQ AL-AWSAT English Archive
Select Page

Riyadh, SPA — An official source, in a statement to Saudi Press Agency, has said a report published in the American newspaper “Washington Post,” in its edition of Wednesday, November 29, 2006, attributing to writer Nawaf Obaid, “is absolutely not true.”

“This writer does not represent any official Saudi authority. What has been published (in the newspaper) represents only his own view. It also does not represent in any way the Kingdom’s policy and stand to support security, unity and stability of Iraq with all its sects and doctrines,” the official source said.

Asharq Al-Awsat

Asharq Al-Awsat

Asharq Al-Awsat is the world’s premier pan-Arab daily newspaper, printed simultaneously each day on four continents in 14 cities. Launched in London in 1978, Asharq Al-Awsat has established itself as the decisive publication on pan-Arab and international affairs, offering its readers in-depth analysis and exclusive editorials, as well as the most comprehensive coverage of the entire Arab world.

More Posts

Follow Me:
FacebookGoogle PlusYouTube